söndag 6 september 2009

Det var ett tag sen nu

Nu var det ett tag sen som jag skrev här på bloggen, om det är någon som läser detta så meddelar jag bara att jag precis börjat jobba som volontär i Åtvids pastorat i Åtvidaberg. Det känns som att detta kommer vara en givande ny start på mitt nya liv som jag så gärna ville börja om med, som ni alla vet har jag ju varit lite deprimerad, men det är ju endast för att jag varit rastlös, men också för att jag inte hittat någon att dela livet med. Såklart hoppas jag nu ändra på båda dessa, men först o främst den första.
Alla personer här i församlingen har varit så vänliga mot mig vilket jag värderar högt. Speciellt en kille som jag har väldigt lätt att prata med, han är trevlig. Sen gillar jag en tjej på förskolan också, mycket fin tjej som är fin mot mig :)

Vill bara säga att trots de små motgångar jag känner vid vissa tillfällen så trivs jag ganska bra här borta. Saknar er alla och Västerås enormt! Kommer snart hem, troligen på höstlovet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar