måndag 6 juni 2011

Med Karin och Maria på besök...

Maria och Karin var här på vin och Chicago kväll :D Och, jösses vilken kväll vi hade med underbar musik som fick oss alla tre att bara vilja dansa på stället, vinet gjorde ju inte allting lugnare ;D 


Vi började med en kvällsmat för deras del och sedan tog vi och satte igång musikalen med dess ljuvliga namn Chicago! Jag och Karin som hade sett den innan sjöng då och då, med i dess underbart svängiga låtar. 
Det är en av de bästa musikaler som gjorts och som någonsin kommer finnas, förutom Mamma Mia och Moulin Rouge då. Men senare på kvällen gick även Mamma Mia igång och troligen inte för grannarna, den bästa av ljudnivåer... Men, men.. :P hehe

Vi tog oss ner till Mälaren vid runt 20.00 tiden och det var sagt att vi skulle bada. Jag hade också tidigare under dagen investerat i en bikini...(Vilket ju brukar vara behövligt i dessa sammanhang.) Men när vi kände hur vinden drog genom våra kläder, med en av de kyligare vindarna på hela helgen, var vi nog alla lite tveksamma...
Men vi gick åtminstone i med fötterna och rullade upp byxorna till knäna, när jag kände hur förvånansvärt varmt det var i vattnet. Det fortsatte med att byxorna åkte av och sedan även tröjan ;) hehe Så nu har jag testbadat min nya bikini och för detta året gjort mitt första kyliga mälardopp :D Det var underbart!

Sen sov de kära tjejerna över och idag har vi förvandlat min vitbleka hy till något som faktiskt skulle kunna kallas för, åtminstone en början till, brunbränna. En nackdel är väl att min näsa gått så vackert från blek till solbränd, (och då menar jag inte brun...) ;P 

Nu ser jag fram emot en vecka full med övning inför "the big" gesäll-prov. Läskigt... Men det kommer nog gå bra, med en aning ansträngning och koncentration i ryggsäcken. 

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar