lördag 25 juni 2011

Bakverk av högsta kvalité

Hade ju en viss dag denna veckan som kallades "min födelsedag" och som man firar genom att berätta för denna personen att man blivit ett år äldre... Samt få tårta och paket!!! 
Men nu var det inte det jag skulle ta upp... Utan dagen innan, hade jag lovat Vallby personalen att jag skulle komma och bjuda på tårta, eftersom man där alltid bjuder på tårta under sin födelsedag. Jag bestämde mig för att göra en egen, för första gången och helt ensam. Det var en utmaning, men klasskompisarna sa vad jag skulle ha i och resten lyckades jag faktiskt lista ut själv...
Resultatet finns på bilden nedan och sen gjorde jag en tårta dagen efter till min klass, för att uppmärksamma den stora dagen. Jag vart mycket nöjd med smaken på dessa två, samt utseendet som var praktiskt taget likadant på båda, mycket konstnärligt och kreativt om jag får säga det själv. Speciellt då jag tidigare aldrig gjort någon tårta helt ensam.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar