torsdag 21 maj 2009

Pirret som vart till ett lugn

Nu när jag var i Stockholm träffade jag även Magnus igen... Nu var det ca 1½ år sedan senast han var här och vi träffades första gången, det var så otroligt pirrigt och jag var otroligt nervös den gången. Men denna kändes det som att vi hade träffats hundratals gånger tidigare, han är en så fin vän. Hur som helst, vi tänkte ha lite picknick inne i storstaden, så vi tog en "Djurgården båt" och åkte ut till Valdemars udde (om den nu hette så), och hittade en liten brygga där jag ville sitta. Vi hade köpt en Festis(caktus), jordgubbar, banan, nätmelon, apelsin och han hade med sig lite vindruvor, vilket vart en god fruktsallad. Vi satte oss och fixade till den där på bryggan, blandade den i en plastpåse, hehe, som skål använde jag jordgubbeförpackningen medan Magnus använde vindruvsförpackningen :P
Jag tror aldrig jag smakat en så god fruktsallad som denna gång. Speciellt eftersom den innehöll Jordgubbar, vilket gjorde att jag fick årets jordgubbs-premiär tillsammans med Magnus :)






Tack för att du ville/hann träffa mig :D Längtar tills nästa gång, hoppas det bara inte dröjer för länge, hade glömt lite hur trevlig du var i verkligheten och inte bara i brev ;P hehe
Om jag ska vara ärlig hade jag faktiskt glömt lite hur du såg ut, ja menar jag hade ju bilder och så, men just hur du såg ut i verkligheten och hur lång du var osv... Men du glömmer jag dig inte! :D

Sen hoppas jag ju också på ett brev snart! Jag kan ge dig en utmaning, låt oss se vem som skriver ett brev snabbast från och med nu! :P (Förra gången var det ju jag, kom igen nu Magnus, jag vet att du klarar det! ;P) haha

God Natt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar