tisdag 5 maj 2009

Återigen till Tärna :)

Besökte Internatet och alla dess vackra människor!

Nicklas: Vem är jätte mysig och alltid lätt att prata med, om allt! :) Han är mitt stöd när jag håller på att falla, gillar honom verkligen.

Erika: (Vem jag är hemligt förlovad med, eftersom jag ju egentligen är förlovad med Joanna... *schh*) Men hon är en härlig tjej med samma humor som mig och vilken man alltid hittar på något roligt att göra eller skratta om. :D

Carro: Vem nästan är årets Millan... Hon är sprallig, har underbart skratt, jämt positiv, kommer alltid med de rätta komentarerna och är norrlänning. Vad mer behöver jag säga... ;P


Sen fanns ju de andra där, som; Dennis, Räki, Eva, Sara, Sam, Jonas och Sandra m.fl... De är alla lika underbara på sitt sätt och jag ångrar vissa gånger att jag flyttade från dem. De var ju min familj och jag trivdes där, fattar inte hur jag tänkte... Men nu är jag glad att jag i alla fall har deras förtroende kvar och att jag lätt kan komma tillbaka in i "familjen", hur ofta jag vill! :D


Tack! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar