torsdag 7 juni 2018

Björnön, blommor och trevligt sällskap

Igår var nationaldagen och jag firade den med ett väldigt trevligt o mysigt sällskap ute på Björnön. Med foto, picknick och solsken. De var ganska underbart! 
Vi åt vindruvor och lyssnade på fåglarnas kvitter medan solen värmde en med sina varma strålar. Under tiden man låg där på filten och hörde de olika ljuden från naturen så fick man lite tid till o reflektera kring livet, och jag kan nog påstå att jag i detta ögonblick var ganska så nöjd med min tillvaro och mitt sällskap. En person jag känner jag kommit att bry mig om.
Hade med kameran men lite snålt med blombilder blev de denna gång, då allt som fanns o tillgå var småblommor i gräsmattan, så som smörblomma och kärringtand. 
Var ledig från Ikea denna dag, så hade lite sovmorgon och njöt av att mitt i veckan kunna slappa på morgonen. Även då jag inte jobbat länge på Ikea, tyckte jag de var skönt! 

Och till helgen kommer mera av denna trevliga tillvaron uppenbara sig, 
de e ganska härligt o ha i tanken o veta. Gör att man får en känsla av eufori.

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar