lördag 22 juli 2017

Naturen i fokus

Dagen bestod av grillat, glass och värme ute i föräldrarnas sommarstuga, solen sken och de var ganska varmt ute denna dag, som ni alla borde märkt om ni befinner er i Västerås området. 
Gungade i en hammock tittade jag på när mor min och ett barn till en kompis byggde ett tält av filtar. Kompisen och min sambo stog och sköt med luftgevär. Värmen var tryckande men tyckte ändå att de var behagligt när man märker att sommaren fortfarande är här. Tog en klunk av mors egengjorda rabarber saft och kände att livet ändå är ganska bra. Hunden Atlas sprang runt benen och jagade en fotboll, andfådd la han sig sen ner i skuggan för att vila. 


Vi åkte från stugan och när jag kom hem till min egen lilla stuga tog jag och gjorde mineralvatten och åt middag framför en film på datorn, den egenodlade gurkan blev en del av middagen. Gott!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar