måndag 24 juli 2017

Egenodlad glädje

Igår var de dags och skörda broccoli för första gången, passa på att dra upp en lök samtidigt. När man håller i egenodlade grönsaker och vet att de varit frön i min hand för mindre än 4 månader sedan, så är de en ganska mäktig stund. Skördade gurka förra veckan, vilken var jätte god. Hoppas på att denna broccoli kommer vara lika god. 

Var till gymmet med en kompis och min sambo, vi tränade rygg och mage och jag smickrar mig själv med att man var ganska duktig.

Köpte vad jag behövde ha för att kunna få in bilderna från kameran till datorn idag. Så bilden nedan är helt färsk, de senaste bilderna har varit från förr.


Sitter för tillfället och lyssnar på gamla godingar från 90-talet, sjunger högt och lite falskt, tur man bor i en stuga ute på landet.

Med de säger jag god natt till denna dag och ser fram emot en ny imorgon.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar