torsdag 23 september 2010

Min vardag.

Jag har funderat på hur vissa egentligen klär sig ute på stan. Jag mötte idag en man på väg hem från praktiken och han bar alldeles för tajta o åtsittande jogging-byxor. Det var en syn vem som helst skulle börja små-fnissa vid. Eftersom det var mer som syntes än bara benen i dessa byxor... :P Jag säger inget mer, förutom ... Läskigt snuskig gubbe!

Praktiken jag nu varit på i nästan en vecka har verkligen gett mig en inblick i vad en liten liten butik gör om dagarna när det inte finns kunder... Jag och "Chefen Theresa" håller på att "göra om" butiken lite. Vi flyttar om och städar, packar upp nya saker och säljer gamla. Visst är det inte så många kunder, men roligt har jag det i alla fall! Theresa som är min "Chef" för tillfället är en glad och ung tjej på 26 år som gärna skrattar åt mina, som alltid dåliga, skämt. Vi har långa lunchraster och binder lite då och då en ny bukett, alternativt gör jag en dekoration för försäljning/skyltning. 

Det var allt från mig denna gång, snuskiga gubbar och blommor o blad.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar