söndag 15 januari 2012

Hemma kväll på Spantgatan.

Jag och Elina bestämde oss för att bjuda in lite najs folk och vara hos mig. Dricka vin, baileys och till det serverade vi nachos, chips och så nyttigt, grönsaker med dipp. Det var lagom många för att få plats i min lägenhet och jag hade en sjukt trevlig kväll!! :D Jag hoppas de andra också hade det.
Eftersom hatt-fabriken hade för hög åldersgräns, så stannade vi hos mig, och senare mot kvällen och tolvslaget vart det charader, där jag, en gång, skulle försöka vara en påskhare, men vilket ingen verkade förstå...! -_-

Anton sjöng och spelade lite, alla pratade, skrattade och gosade med flisan. Och efter denna kväll tror jag Flisan blev väldigt förtjust i Beskow. (Som ni ser var alla väldigt duktiga på att använda glas-underläggen, till Annikas stora glädje!)

Bilderna talar för sig självt...






Woho!! Hämtade ut biljetterna idag!!! Den 27 denna månad går jag och min kära mor på föreställningen Karlsson på Taket. Längtar :D


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar