måndag 15 augusti 2011

Två borgare på två dagar...

Nu har vi under två dagar, min mor, min far och jag åkt 116 mil genom Sverige för att dels se Eva Rydberg och årets föreställning "Viva La Greta" på Fredriksdalsteatern nere i Helsingborg, men sen också hunnit vara hos min kära bror Henrik och hans sambo Paulina i Göteborg. Sen bar det av tillbaka hem igen, tillbaka till famnen älsklingen erbjöd :)

Eva Rydbergs föreställning iår slog verkligen många av de föreställningar hon tidigare haft. Denna musikaliska teaterföreställning handlade om det gamla goda 70-talet i Sverige, med mycket "flowerpower", att tillägga. Jag måste hålla med mina föräldrar då de säger att detta är det bästa vi sett på åratal, dansen, sången, agerandet och skådespelarna var perfekta i sina roller. Den var verkligen jätte bra!!

Viva La Greta!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar