torsdag 30 december 2010

Två midnätter i Göteborg.

Vi kom fram till Gbg vid midnatt natten till julafton, så tekniskt sett kom vi fram på julafton. Drack lite glögg och fick varsin sovplats. Det var mörkt och det vart ljust, det var Julafton! Firande skedde i min brors nya hus vilket han köpt med sin precis nyförlovade sambo. De köpte hus och vart runt samma tid förlovade. Allt hände på en och samma gång, men jag tyckte det var underbart.
Fick fina julklappar, mycket julmat och dessutom fick jag se en underbar utsikt över Göteborg, både dag och kvällstid, men alla ljusen som lyste på natten och hur man såg att staden inte sov, var mycket vackert! Deras hus ligger på en liten höjd vilket gör att man ser många av stadens alla ljus, gammalt trähus, med många gamla sidor och mycket charm som fick mitt speciella intresse. Bilderna nedan visar vad jag precis beskrev.



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar